"Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасын бекіту туралы
"Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы № 726 қаулысы
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 85-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған "Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасы (бұдан әрі – ұлттық жоба) бекітілсін.
2. "Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысының күші жойылды деп танылсын.
3. Ұлттық жобаны іске асыруға жауапты орталық, жергілікті атқарушы органдар және өзге де ұйымдар (келісу бойынша):
1) ұлттық жобаны іске асыру жөніндегі шараларды қабылдасын;
2) "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде ұлттық жобаның орындалу барысы туралы ақпарат беріп тұрсын.
4. Облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ұлттық жобаның жергілікті бюджеттер қаражатының есебінен көзделген іс-шараларын қаржыландыруды қамтамасыз етсін.
5. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіне жүктелсін.
6. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының | А. Мамин |
Қазақстан Республикасы |
"Білімді ұлт" сапалы білім беру" ұлттық жобасы
1. Паспорт
1. Атауы | Қабылбек Сарымолдаев атындағы №12 жалпы орта білім беретін мектеп | |
2. Ұлттық жобаны әзірлеу мақсаты | Барлық білім беру деңгейлерінде білім алушылардың білім сапасын арттыру | |
3. Іске асыру мерзімі | 2021 – 2025 жылдар | |
4. Күтілетін әлеуметтік-экономикалық әсер, игілік алушыларға пайдасы | ||
5. Күтілетін экономикалық әсер (сандық мәнде) | Білім беру саласы бойынша негізгі капиталға инвестициялар, (2019 жылғы деңгейге қарағанда нақты өсу %) 2025 жылы – 174,8 % | |
Күтілетін әлеуметтік әсер (сапалық және/немесе сандық мәнде) | 3 - 6 жастағы балаларды мектепке дейінгі оқытумен және тәрбиемен қамту – 100 % | |
6. Ұлттық жобаны әзірлеушінің атауы | Қабылбек Сарымолдаев атындаҚабылбек Сарымолдаев атындағы №12 жалпы орта білім беретін мектеп | |
7 . Ұлттық жобаның жетекшісі және кураторы | Алимхожин Ильсжан Шинасилович |
1.1. Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарымен өзара байланысы
Р/с № | Атауы | Қазақстан Республикасының | Ұлттық даму жоспары | Ұлттық қауіпсіздік стратегия-сы, (бағыт/ | Елдің аумақтық даму жоспары | Саланы, аяны дамыту тұжы-рымда-масы (бар болса) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету | 4-бағыт. Білім және кәсіби машық – заманауи білім беру, кадрларды даярлау мен қайта даярлау жүйесінің негізгі бағдарлары | 3-ұлттық басымдық. Сапалы білім | - | - | Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасыЖүктеу |
1. Міндеттер мен нәтижелер көрсеткіштері
Р/с | Міндет, нәтиже көрсеткіштері | Өлшем бірлігі | Ақпарат көзі | Өткен жылғы факт | Ағымдағы жылға бағалау | Нәтиже көрсеткіштері (жоспар), жылдар бойынша |
2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
1-стратегиялық көрсеткіш. PISA тестінің нәтижесі бойынша мектепте білім беру сапасын бағалау (ЭЫДҰ есебі) | |||||||||||
1-бағыт. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту | |||||||||||
1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету | |||||||||||
1. | Балаларды сапалы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту | % | БҒМ әкімшілік деректері | ||||||||
3 жастан 6 жасқа дейінгі | 98,7 | - | 99 | 99,3 | 99,5 | 99,7 | 100 | ||||
2 жастан 6 жасқа дейінгі | 77,2 | - | 82 | 84,1 | 87,3 | 90,5 | 95 | ||||
2-бағыт. Орта білім | |||||||||||
2-міндет. Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту (PISA) | |||||||||||
2. | PISA нәтижелері бойынша халықаралық зерттеулердегі қазақстандық оқушылар нәтижелерінің алшақтығын қысқарту: | балдар | ЭЫДҰ есебі | PISA-2018 математика – 74; оқу – 84; жаратылыстану – 70 | PISA-2022 математика – 62; оқу – 68; жаратылыстану – 59 | ||||||
қала/ауыл | PISA-2018 математика – 22; оқу – 38; жаратылыстану – 32 | PISA-2022 математика – 18; оқу – 22; жаратылыстану – 15 | |||||||||
3. | Балаларды қосымша білім берумен қамту | % | БҒМ әкімшілік деректері | 62,8 | - | 69,4 | 75,5 | 81,1 | 86,3 | 90 | |
3-міндет. Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз ету | |||||||||||
4. | Күндізгі мемлекеттік мектептердің жалпы санынан апатты жағдайдағы және үш ауысымды мектептердің үлесі | % | БҒМ әкімшілік деректері | 2,5 | - | 1,9 | 1,3 | 0,7 | 0,4 | 0,1 | |
5. | Физика, химия, биология, STEM пәндік кабинеттерімен қамтамасыз етілген негізгі және орта мектептердің үлесі | % | БҒМ әкімшілік деректері | 57,4 | - | 65 | 70 | 75 | 80 | 90 | |
6. | Шағын қалаларда, аудан орталықтарында және ауылдарда жаңғыртылған мектептер саны | бірлік | БҒМ есептік ақпараты | - | - | 1015 | 2018 | 3012 | 4006 | 5000 | |
7. | Бейнебақылаумен қамтамасыз етілген ЖАО-ға бағынысты күндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін орта білім беру ұйымдарының үлесі | % | БҒМ әкімшілік деректері | ||||||||
Сыртқы | 30 | 40 | 60 | 80 | 100 | ||||||
Ішкі | 60 | 80 | 100 | ||||||||
8. | Базалық ауызсу көздерімен, ең аз жабдықталған бөлек дәретханалармен және қол жууға арналған базалық құралдармен қамтамасыз етілген мектептердің үлесі | % | БҒМ әкімшілік деректері | 82 | - | 85,5 | 89 | 92,5 | 96 | 100 | |
9. | Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдаумен және ерте түзетумен қамту | % | БҒМ әкімшілік деректері | 50 | - | 50 | 50 | 65 | 80 | 100 |
5. Жауапкершілік пен өкілеттіктерді бөлу
Р/с | Атауы | Жауапты (лауазымды адам) | Өкілеттіктер |
1 | 2 | 3 | 4 |
1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету | Алимханова А. Сабекова Г | ||
1-көрсеткіш. Балаларды сапалы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту | Алимханова А. Сабекова Г | БҒМ – ЖАО-мен бірлесіп мектепке дейінгі ұйымдарды іске қосу мен ашудың қадамдық жоспарын жасау, мониторинг жүргізу, есептілікті дайындау | |
2-міндет. Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту (PISA) | Мендиярова М Иса Д | ||
1-көрсеткіш. PISA нәтижелері бойынша халықаралық зерттеулердегі қазақстандық оқушылар нәтижелерінің алшақтығын қысқарту | Мендиярова М Иса Д | БҒМ – нормативтік құқықтық актілерді қабылдау, бақылау, мониторинг жүргізу | |
3-міндет. Мектептерді жайлы, қауіпсіз және заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз ету | Абишев Б Алимхожин И Төлеаман А Бейсеналиев М | ||
2-көрсеткіш. Физика, химия, биология, STEM пәндік кабинеттерімен қамтамасыз етілген негізгі және орта мектептердің үлесі | БҒМ – мониторинг және үйлестіру | ||
4-көрсеткіш. Бейнебақылаумен қамтамасыз етілген ЖАО-ға бағынысты күндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін орта білім беру ұйымдарының үлесі | БҒМ – мониторинг және үйлестіру | ||
5-көрсеткіш. Базалық ауызсу көздерімен, ең аз жабдықталған бөлек дәретханалармен және қол жууға арналған базалық құралдармен қамтамасыз етілген мектептердің үлесі | БҒМ – мониторинг және үйлестіру | ||
6-көрсеткіш. Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы психологиялық-педагогикалық қолдаумен және ерте түзетумен қамту | БҒМ – мониторинг және үйлестіру, жан басына қаржыландыру әдістемесін әзірлеу |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |
1-стратегиялық көрсеткіш. PISA тестінің нәтижесі бойынша мектепте білім беру сапасын бағалау (ЭЫДҰ есебі) | ||||||||||||||
1-бағыт. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту | ||||||||||||||
1-міндет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігін және сапасын қамтамасыз ету | 2025 жылғы желтоқсан | 3 | 16 | 20 | 21 | 21 | 82 495 228 мың тг. | 82 495 228 мың тг. | ЖБ | |||||
1-көрсеткіш. Балаларды сапалы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту | 2025 жылғы желтоқсан | |||||||||||||
3 жастан 6 жасқа дейінгі | 98,7 % | 99 % | 99,3 % | 99,5 % | 99,7 % | 100 % | ||||||||
2 жастан 6 жасқа дейінгі | 77,2 % | 82 % | 84,1 % | 87,3 % | 90,5 % | 95 % | ||||||||
1-іс-шара. Балаларды мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру | 2025 жылғы желтоқсан | 3 | 16 | 20 | 21 | 21 | 82 495 228 мың тг. | 82 495 228 мың тг. | ЖБ | |||||
3 жастан 6 жасқа дейінгі | 15 717 орын | 31 800 орын | 36 360 орын | 38 084 орын | 38 084 орын | РБ | ||||||||
3 жастан 6 жасқа дейінгі | 19 460 орын | 38 920 орын | 58 380 орын | ЖБ | ||||||||||
2 жастан 3 жасқа дейінгі | 31 980 орын | 73 867 орын | 126 461 орын | 193 | 278 | ЖБ | ||||||||
2-іс-шара. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік стандартына, үлгілік оқу жоспарына өзгерістер енгізу | 2022 жылғы қыркүйек | қаржыландыру талап етілмейді | ||||||||||||
2-бағыт. Орта білім | ||||||||||||||
2-міндет. Орта білім беру сапасын арттыру: Қазақстанның өңірлері, қалалық және ауылдық мектептері арасындағы оқыту сапасындағы алшақтықты қысқарту (PISA) | ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері | 2025 жылғы желтоқсан | 213 323 мың тг. | 18 | 22 | 23 | 23 | 87 | 1 | 85 | ||||
1-көрсеткіш. PISA нәтижелері бойынша халықаралық зерттеулердегі қазақстандық оқушылар нәтижелерінің алшақтығын қысқарту: | ҚР Білім және ғылым бірінші вице-министрі Ш.Т. Каринова, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдері | 2023 жылғы желтоқсан | ||||||||||||
өңірлер арасында | PISA-2018 математика – 74; оқу – 84; жаратылыстану – 70 балл | PISA-2022 математика – 62; оқу – 68; жаратылыс-тану – 59 балл | ||||||||||||
қала/ауыл | PISA-2018 | PISA-2022 | ||||||||||||